lbsdesign.blogg.se

Är det någon mer än jag som får upp massor av Geisha reklam över allt? På facebook och här på bloggen har det kommit upp massor. Sedan har allt i min blogg hamnat snett? Och några andra bloggar ser man inte ens designen på.. Hm , hoppas det löser sig! Idag är det fredag , super skönt med andra ord! Ska snart ta bussen in till stan och möta upp Cicci. Förresten , Armbandet jag har på bilden fick jag hem under veckan och det kommer från lbsdesign.blogg.se , Super gulligt är det! Kolla in hemsidan , finns mycket fina smycken! :) Men nu måste jag äta nånting sen ska jag hoppa på bussen som sagt , ha en fin fredagskväll! Kram
Postat av: Anonym

riktigt fin blogg! hur mår du? :)

Postat av: Emma

jättefint armband!

Postat av: Anonym

tack & jodå, det är bra :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: