Jordgubbar

Åkte förbi Ica för en stund sen , för att köpa ett paket jordgubbar. Var så grymt sugen på det! :) Det är 3:e gången i år som jag äter färska jordgubbar nu , har ni hunnit äta det än? ;) Det är ju en typiskt sommarsak för mig iallafall! ;) Förresten , grym att så många redan har röstat på sin favorit bild! Fortsätt så , ni är bäst! ♥
Postat av: ladymuffin :)

gud så gott!

Hoppas du haft en bra start på veckan! KRAM

Postat av: S A R A J U U S O

sv; jo allt är fin fint med mig :)



gjort idag?? kram!

Postat av: N A T H A L I E

Riktigt fin och intressant blogg du har!

Lägger till på bloglovin direkt ;)

Kram.

Postat av: Jonna Erlandsson

Riktigt fina bilder! och gud så gott det ser ut :))

Postat av: Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

Fina bilder! Vad gott det ser ut!

Postat av: jennifer / photography

Så gott med jordgubbar!

Postat av: Yohanna

Åh så underbart med jordgubbar! Dock har jag inte hunnit äta några ännu.. :P

Postat av: wilma

Jises så gott! :o

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

underbara bilder!



//anna

driver webshoppen AVANNA egdensignade tshirts linnen smycken tygkassar och posters.

www.avanna.se

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

vill du vinna en reflemskärm 5i1 80 cm, se till och va med i min blogg! :)



annars hoppas jag att allt är bra med dig! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: