Cicci #6

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Cicci  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300

Har en hel del bilder kvar från plåtningen med Cicci ;) Kommer några då och då! :)
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det händer.

Hade nyss ett samarbete med bloggkommentatorerna.

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Svar: Haha, ja! Tror jag får till helgen! ;)

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du kan väl maila mig på [email protected] och berätta lite om dig o din blogg- nisch inriktning besökarantal och vad du hade tänkt för samarbete i så fall så kan vi diskuter det hela =)



Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Svar: Jaa, hatar min design!

Postat av: my

sv: allt är bra med mig med!

GUD va fina bilder!!

Postat av: e e m m a f o t o [fotoblogg]

kan du inte visa före&efter redigering på dessa bilder, skulle vara jätteroligt!

Postat av: li

älskar första bilden!

hennes blick är mördande vacker!

Postat av: Anonym

Sv; Varsågod & tack så mycket du! :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Nej asså hur du fick den så att den ligger liksom i mitten och toppen av menyn, så att kanterna liksom sticker ut, utanför menyn ^^ :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Aha! Men hur fick du den att hamna i menyn? xP




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: