Cicci #2

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Cicci  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300

Vart jätte nöjd med bilderna på Cicci från denna plåtning , har jätte många av visa er! Dom kommer komma upp lite då & då ;) Vad tycker ni om bilderna ni sett än så länge? :)
Postat av: ladymuffin :)

superfina! :D

Hoppas du haft en superfin dag! Kram :)

Postat av: Towe

Jättefina bilder! :D

Postat av: Josefin Nordberg

Riktigt fina ! :D

Postat av: Alice

Älskar din bakgrund!!!

har du gjort den?? eller har du hittat den någon stans??

om du har gjort den! kan du visa hur du har gjort?? (:

Postat av: Agnes

SV: jaaa verkligen, man blir ju lite rädd när nåt sånt händer.. liksom var är alla mina inlägg?! uusch :(

Postat av: tilda

min inspirationskälla blir helt överflödig när jag kollar på dina bilder, du är verkligen så otroligt duktig fastän du är så ung! fortsätter du så här så kommer du gå riktigt långt. go girl!

Postat av: mallewaina - Malvina Hansson

Så gryymt fina bilder!

Postat av: Rebecka

RIKTIGT SNYGGA!

Postat av: Linn

Fin blogg!

kika gärna in och ställ en fråga i min frågestund,

den avslutas imorgon då jag svarar på frågorna i en videoblogg! :)

Kram



direktlänk -----> http://linnhahne.myshowroom.se/fragestund/#comment

Postat av: ANNA'S FOTO

Jättefina bilder :D



Jag har enf råga om fototävlingen (igen) om man skickar bilden till dig via mejl ska man ändås skriva ett inlägg?

Postat av: natalie [foto]

jättefina bilder =)

Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

super fina bilder! :D



sv: ja, nu funkar din blogg igen..funkade inte någon dag för mig men nu gör det de :D

kram ♥

Postat av: jessikaaa - FOTO

snygga bilder!! :)

Postat av: JENNIFERFOTON

Jätte fina bilder! :D



Jag har samma fråga som Anna:

Om man skickar ett mejl till dig måste man också skriva ett inlägg om det?

Postat av: JENNIFERFOTON

SV: Okej, tack!:)

Postat av: Jonna Erlandsson

Ååh vilka vackra bilder!

Postat av: li

jättefina bilder! :)

Postat av: My

Fina bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: