BrilliantSmile

Minns ni när jag fick hem ett paket tandkräm/tandkräm? (länk!!) Nu har brilliantsmile.se äntligen lanserat sin reklamfilm på Kanal 5! Kanske någon av er som redan sett reklamfilmen? Men jag har iallafall testat deras tandkräm/tandblekning och jag tyckte faktiskt att det var den bästa jag testat. Jag har testat lite andra tuber som jag fått hem av olika företag , Men denna har faktiskt varit bäst! Jätte nöjd och det är Definitivt något jag kommer fortsätta att köpa , Så kolla in deras hemsida för att läsa mer om krämen/blekning -> brilliantsmile.se (sponsrat inlägg)
Postat av: e e m m a f o t o [fotoblogg]

sv; haha, smart.. :)

Postat av: JENNIFERFOTON

SV: Ja, verkligen :D

Postat av: SAMLAR PENGAR TILL JAPAN

Jätte smart! :) Jag ska köpa mig en på en gång! :D

Postat av: Felicia!

Super bra tips , Kanske ska köpa :d




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: