Blommigt

Köpte denna blommiga klänningen i stan igår. Fick 2 st för 99kr inne på Bikbok så jag köpte även en anna blommig som jag kan visa senare! :) Blommigt är så jäkla snyggt till sommaren , love it ♥ Är även denna klänning som jag har på mig i min nya header :)
Postat av: Rebecca!

sötii!

Postat av: mallewaina - Malvina Hansson

Gud så fin! du måste visa den andra du köpte också :D

Postat av: klara

sv; Oj okej... :/ :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

fin!

Postat av: Julia ( FOTOBLOGG )

Hur tar du bilderna i headern så det blir som du har fotat i en spegel? =) Har du en till kamera ?

Postat av: Tove

sv - så lite så!



följas via bloglovin'? :)

Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

hej! :)

skulle vara grymt om du kunde vara snäll att rösta på mig här, jag är nummer 9:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html



skriv en kommentar i min blogg att du har röstat så

kommer jag att länka dig i ett inlägg senare, puss på dig!

Postat av: Veronica

Jätte söt :)

Postat av: Emma

så fin :)

Postat av: Max

ofta bara tretton?

för övrigt är din design typ assnygg!!!

Postat av: QN - TTHESEWORDS

sv: vart? ifall man får fråga :)

Postat av: Anonym

Hej, jag undrar hur du har gjort för att din blogg ska se likadan ut på olika datorer? för min blogg ser annorlunda ut på stationära och bärbara datorer. T ex så flyttar sig min profilbild i menyn längre ut på vissa datorer. Jag har använt mej av en kod som man själv liksom ändrar var bilden ska sitta. Vad har du använt för kod till dina bilder i menyn? Jättetacksam för svar! :)

Postat av: li

jättefin! :)

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

sv; tack :) sku villa ha en sådan som antonsfoto har, som byter bilder men ja får det inte att funka med koderna :/

Postat av: Anonym

sv: Okej, men kan jag få koden som du använder? Så kanske jag kan fixa det :)

Postat av: QN - TTHESEWORDS

sv: ohja :) inte så långt bort inte!

Postat av: Veronica

Det var så lite så :)

Postat av: lindhafransson - Makeup!

Den var jätte snygg :)

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

sv; Ja, hur får man de i headern?:) har hittat kodmall till det, men den fungerar inte :(

Postat av: ALEXANDRA - uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D Gilla inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)

Postat av: ALEXANDRA - uppsalas största blogg

v: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D Gilla inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)

Postat av: ALEXANDRA - uppsalas största blogg

sv: toppen :D

Postat av: Towe

Fin! :)

Postat av: Emina

vad söt! redig sommarkänsla på den tycker jag! :)

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gud så himla fin!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: