Åker nu

Så , Nu har jag packat klart väskan :) Jag åker iväg till Cicci och stannar tills i morgon.. Vi har mycket planerat så det kommer inte bli någon bloggning där ifrån. När jag kommer fram ska jag gå och se en show som Cicci är med i ;) Och på lördan ska vi ta en sväng in till stan och shoppa :) Vi hörs när vi hörs , pussar!

 

Postat av: Anonym

hej gå in på denna länk och rösta och sprid den,rösta på de som handlar som n3 och dj.Så får du en länkning in min blogg.Kom ihåg att kommentera att du röstat

kram:)



http://comviqkickstart.se/trollhattan/inner.php?pid=32

Postat av: E V E L I N A

Hur har du gjort din bakgrund? :)

Postat av: annie eriksson

jätte fin blogg! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: