Vår designen är här!

Ni anar inte hur länge jag suttit och hållit på med denna design.. Gud , äntligen är jag klar! Jag tyckte det behövdes lite mysigare färger på designen nu när det är (snart) är vår! :)  Nu vill jag ju så klart veta vad ni tycker om den nya vår designen , hiss / diss? Tryck F5 om du inte kan se designen!

Pfft , kolla även in den nya designen på mitt fotogalleri , apgalleri.blogg.se
Postat av: Wilma

den ser jättefin ut.

Men även om jag trycker på F5 så syns den inte.. :(

Postat av: ladymuffin :)

fin den blev!

ha en finfin kväll!

Postat av: Wilma

wiho, nu funkar det! :d

Jättefint :D

Postat av: TOWE

jättefint! :D

Postat av: lisacorneliaa§

Otroligt fint! :)

Postat av: Frida

Hiss! den var superfin! :)

Postat av: annie

den blev skitsnygg! :)



kramar

Postat av: Fanny

Fin :D Men väldigt lik tinkerbella.blogg.se x)

Postat av: li

jättefint! :D

Postat av: MatildaWallin

Jätte fin design! hela bloggen är fin :)

Och du tar fett bra bilder :D

Postat av: Nea backelund

hur fick du bild länkarna brevid varnadra?

Dom dära svarta sakerna

Postat av: my andersson - fotoblogg

hiss! :D

Postat av: elin pettersson

asso guud vilka fina bilder du tar! vad har du för kamera egentligen? :)<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: