Vaniljbullar

Igår bakade jag och min kompis vaniljbullar , super goda vart dom! Godaste bullarna jag ätit  på länge faktiskt ;) haha.. Nu när jag ändå håller på så kan jag passa på att länka till receptet av CupeCakes som jag bakade förra veckan (här) , Eftersom det var några som ville ha det.. Jag hittade receptet på denna blogg ... Ha en fin dag!
Postat av: ronja

sv: tack :) mums på bilderna!

jättefin header du har!

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

gott!!

Postat av: agnes

sv: Detsamma :)

Postat av: MatildaWallin

Hahaha tack :D ♥

BTW.. bullarna ser suuper goda ut ;)

Postat av: ladymuffin :)

gud så gott! Hoppas du haft en grym dag!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: