Ur arkivet

Igår satt jag och kollade igenom massa gamla bilder , hittade massa härliga sommarbilder.. Och så hade jag endå 100 bilder gratis att framkalla , så jag passade på att framkalla både bilder från i vintras och bilder sen i sommras , Några av dom är dom här. Jag dör verkligen av länktan , jag vill ha sommar! Någon som känner samma? ;)
Postat av: Evelina

Hur gör du så att headern ändrar bild hela tiden?

Vart har du lärt dig de? :)

Postat av: Anonym

Finns ingen jeansjacka? Om du menar den blåa längst upp så ligger budet på 550 :) och 96 jeansen är det 26/32 :)

Postat av: Anonym

115 kr med frakt :)

Postat av: Nostariel

Hejsan! Du tar väldigt fina foton har jag sett.Vill du vara med i min fototävling? Kika in på länken;



http://nostariel.blogg.se/2011/march/fototavling-temadjur.html#comment



Kram! :)



btw,snygg design :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: