The snow is back

Nu när jag äntligen trodde att det var vår på väg och snön var på väg att försvinna.. Så kommer den tillbaka! :( Gud vad arg jag var igår när jag gick hem från skolan. Vi var ett gäng tjejer som gick och sparka på snön för att den skulle försvinna ;) Men det hjälpte in speciellt mycket.. haha! Men hoppas på att den försvinner sanbbt nu! Är det snö hos er också? :( , pussar
Postat av: Ofelia

SV; Synd :( Du kanske tycker jag e jobbig som frågar det här nu men aja.



Finns det ingen chans att du skulle kunna fråga din mamma om vart det är köppt?



Men kommer du ihåg vart ringen är köpt?

Fick den för länge sen så kommer ej ihåg.

Postat av: Nostariel

vi har jättemycket snö! :(

Postat av: anniematildas ♥

jättefin blogg :)

Postat av: Caroline

Ja,den har aldrig försvunnit ;(

Postat av: elin pettersson

heeej anna! :D jag har gjort en ny blogg nu, skulle du kunna följa den via bloglovin? :D jag följer redan dig som du kanske vet haha, min blogg: http://elinbanan.devote.se

Postat av: Ida

Snön håller på att försvinna här faktiskt! En hel del snödroppar har vi fått också. Våren är nog påväg:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: