Spring is here

Ser ni knopparna som börjar växa på träden på den sista bilden?! :D Härligt! Förlåt för att jag inte bloggat på nån dag , men jag har fult upp med läxor så här på slutet av veckan.. Men nu har jag tagit en liten pause från att plugga så jag kan skriva ett inlägg åt er;) Helgen kommer jag inte ha någon tid att blogga , ska va med kompisar på fredagen och sedan på lördag ska jag till stan och kolla på 3D bio med en kompis , kan ni gissa vilken film? ;) Och så stannar vi där tills söndagen.. Men jag kommer självklart fixa några tidsinställda inlägg ;) Ha en fortsatt fin dag , kram
Postat av: PHOTONERDEN -16 år och fotograf

Hahaha naaee du har ju inte tagit tinkerbellas design eller så :)

Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

Postat av: Emma

du tar så fina bilder! :)

Postat av: Photosbydavid - En fotoblogg

Never say never?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: