Nytt

Jag fick önskemål om att vissa vad jag köpte när jag var i stan.. Jag köpte en jumpsuit på bikbok för 149kr endast , och ett linne på H&M för 99kr. Sedan köpte jag lite andra små prylar som smink & ett par tygskor till våren. Jumpsuiten kommer användas flitigt i sommar ;) haha.. pussar
Postat av: matilda

fina saker du hitta :D

Postat av: ladymuffin :)

galet fin jumpsuit! och billig också! Ha en grym kväll! :)

Postat av: Mimmi

Gillar din blogg jättemycket! Du tar så fina foton:)



P.s jag har också ett sånt linne;)

Postat av: Alinas Foto

snyggt!

Postat av: TIDSTJUVEN

Åh, jag vill också ha en jumpsuit! :/ Varför kan inte Bikbok finnas i Finland också?



sv: Tack! Ifall jag har tid över så kan jag nog rita av dig. :) Jag sparar din bloggadress så att jag inte glömmer.

Postat av: Madde - en fotoblogg

vad heter texten du har i Rubriken ?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: