I opened my heart and carved your name

Ber om ursäkt för den dåliga bloggningen , men jag har haft fullt upp med läxor att göra. Läxorna är tills imorgon , så jag har fått det mesta gjort. Så kunde ta en liten pause och skriva ett litet inlägg till er ;) Imorgon är det äntligen fredag igen , veckorna bara flyger förbi! :) Imorgon kommer min fina vän cicci till mig och stannar över helgen! :D Kanske blir en foto runda med henne under helgen , vi får se! Ha en fortsatt fin helg. Pussar
Postat av: ladymuffin

fina bilder! ha en underbar kväll! :)

Postat av: Natalie

Fina bilder! :D

Postat av: Emilia

Hej!

Kan du berätta hur man får bilder i sidan , som du har med katten?

Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Solade lite solarium i december/januari, men vill inte göra det mer nu p.g.a konsekvenserna (: Men skönt med lite färg. dock har väl den försvunnit nu :P Kramar.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: