Hur jag redigerar mina bilder!

Fått in några frågor om hur jag redigerar mina bilder till bloggen.. Det är alltid olika , eftersom det beror ju på vad det är för bild.. Men just denna är den jag brukar använda mest , för att få fram den här lite gula effekten i bildern.



Jag använder mig av en Action , Du kan ladda ner den HÄR för att få den som jag har använt. Och av dom använde jag alltså Nummer 6 effekten! Hoppas ni hinner med , Enjoy ;)


Postat av: Hanna

Hur gör man så att man filmar på skärmen? ;) <33

Postat av: Alinas Foto

sv: tack :D bra tips!

Postat av: Nostariel-->foto

japp,nu när det är fredag och helg så är allt super :)

blivit lurad idag? :D

Postat av: Olivia

Hej! Just nu har jag en fototävling med fina priser ifrån juveliasmycken.se :) Var gärna med och tävla! :)

Kram



ps, om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt!

Postat av: Nostariel-->foto

gick på en sånhär 'vad har du där?',haha,dum man kan vara ibland.. :P

Postat av: Nostariel-->foto

haha,ja :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: