Celine del 4

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Celine CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Super fina bilder :)



Du får gärna rösta på min bild nr7, idag när jag fyller år :) hihi



http://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Tack på förhand finaste du!

Postat av: NRphotos

fina!

Postat av: Ronja

Åh vilken fin blogg! tuff header som rör sig också :)

Postat av: FANNY :: fotoblogg

Du är väldigt bra på att fota (:

Postat av: julia

härlig blogg!

skulle bli sjukt glad om du vill rösta på min bild,

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html#comment

nr 10! kram :D

följa varann via bloglovin? :D

Postat av: Nell&Eme

fina bilder!

Postat av: MICHAELA D

Svar: Nej det gör jag inte :) bara egna isåfall.

Postat av: alexandra

fina bilder!

Postat av: Cassandra

Åh vilka fina bilder! Gillar den andra bäst :D

Postat av: Cassandra

Åh vilka fina bilder! Gillar den andra bäst :D

Postat av: Cassandra

Åh vilka fina bilder! Gillar den andra bäst :D

Postat av: Erika - fotoblogg

Jättefina bilder! Gillar verkligen ljuset i dom!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: