Början på mitt fotointresse

Jag har fått många frågor hur jag vart intresserad utav foto , så jag tänkte svara på det här i ett och samma inlägg.
Allt började med att att jag första hade en kompakt kamera inom familjen som vi fotade våra semestrar med och minnen och så.. Så började jag och min kompis använda den kameran för att spela in massa roliga klipp och ta massor av bilder och använda till bdb tillexempel.. Så gick den kameran sönder , så vi kunde inte ta kort eller filma längre. Och vi brydde inte oss om att köpa en ny kameran eftersom vi inte använde den , var bara jag i familjen som använde den.. Men efter 2 år , så önskade jag mig en egen kompakt kamera i födeslsedags present , för att jag ville fota "minnen" med kompisar och så. Så fick jag en egen komptkamera på min födeslsedag som jag hade önskat mig.. och det var alltså under sommarlovet. Så hade jag så mycket fritid över under sommarlovet så jag gick ut på trädgården och började fota blommor och natur. Och där började mitt riktiga fotointresse. Jag startade bloggen , jag fick insperation på nätet.. Och då önskede jag mig en systemkamera. Och nu har jag lärt mig att använda min systemkamera alldeles själv , jag har lärt mig redigera bilder. Och hur man ska göra för att få fram en så bra bild som möjligt. Men ibland har jag blivit förbannad på att saker och ting inte fungerat.. Men jag har aldrig gett upp hoppen för det jag verkligen vill! Och jag tänker fortsätta att kämpa för det jag vill! :) Så tips till alla er. Allt går , bara man vill!

Vart ett väldigt långt text inlägg denna gång , så jag tänkte att en bild på min "Foto" tröja passar in ;)

Who says you’re not perfect , Who says you’re not worth it , Who says you’re the only one that’s hurting ,Trust me , That’s the price of beauty , Who says you’re not pretty , Who says you’re not beautiful , Who says..
Postat av: Fannie

SV: Tack detsamma du! :)

åh, en fråga, hur får du sådär jätte suddigt bakom på din header?

jag har försökt med allt men får inte till de :o

Postat av: Wilma

Vad heter du på bdb? :DD

Postat av: Fannie

SV: ofta? du har inte typ bländaren, slutartiden annorlunda? :)

Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Hej. Jag tänkte bara tips dig om att jag har en tävling inne hos mig.

Du kan vinna ett skal till Iphone4!



http://tokmamma.blogg.se/2011/march/vinn-ett-skal-till-iphone-4.html

Postat av: juliaa

svar: Okej, jo jag har sätt det på reklam på flera ställen på olika hemsider på internet. :)

Jag har lagt till dig också nu! :)

Postat av: Fannie

SV´: aha okeej :)

Postat av: Cicci

hehe, Selena Gomez :D <33333

Postat av: L I N D A [ personlig foto blogg ]

Fin design du har på din blogg! :D



Följa varrandra via bloglovin? Jag har redan lagt till dig :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: