100 bilder

Idag fick jag hem mina 100 bilder som jag framkallat från fujidirekt.se , Jag beställde dom i torsdags så det gick riktigt fort! :) Nu hag jag iallafall satt upp några av bilderna på min vägg ovanför sängen :) Mycket roligare när man kan kolla på sina bilder i handen än att kolla på dom genom en data skärm :p Ha en fortsatt fin kväll , pussar
Postat av: Emilia

Hej hej, vore kul om du var med i min veckans blogg tävling :)



Postat av: Cajsa - fotoblogg

Så fint! :D

Postat av: anniematildas ♥

så ska jag med fixa min vägg ! :D

Postat av: juliaa

Hej ;D Har en liten fråga.. Jag tänkte göra det här i går, och jag har laddat upp bilder och så, men hur gör man för att få dom gratis haha? x) För det står att det kostar 68kr eller nått om jag skulle köpa.

För du beställde väl 100 gratis bilder ?

Ha det bra, kram!

Följa varandra via bloglovin'? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: