Vinn valfritt iphone skal!


Som tack för hjälpen för att ni hjälpte mig att välja ut bästa telefonen , så startar jag nu igång en tävling där NI kan vinna ett valfritt iphone skal frånwww.iphoneskal.se:) För att vara med och tävla behöver ni endast:
- Lämna en kommentar med en bra motivering varför just DU ska vinna , glöm INTE att lämna din epost adress!
- Skriv att du är med och tävlar i din blogg/hemsida , och länka till www.iphoneskal.se.
Tävlingen avslutas nästa Onsdag , Lycka till! :) ♥
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du



hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci,



louis uitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

Postat av: Mathilda

Jag vill delta! Motivering:

Jag skulle vilja vinna ett iphoneskal för att då har jag en andledning till att köpa en Iphone ;) Och så är dessa super snygga!

Postat av: Jennifer :)

Jag vill gärna vinna ett iphoneskal som jag kan ge till min mamma när hon fyller år eftersom hon har en iphone men inget skal till den! :D

Postat av: ida ♥

Jag har en iPhone 4 och behöver verkligen ett nytt skal till den eftersom mitt är jätterepigt och tråkigt! Jag älskar iPhone's som har roliga och speciella skal. Det viktigaste med telefonen är faktiskt att den är snygg enligt mej. Haha! ;) Speciellt älskar jag Gucci skalen som finns på iphoneskal.se, men har inte råd att köpa ett själv. Så det vore underbart att vinna den här tävlingen! :D

Postat av: SofiaSomDuKänner

Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

jag vill gärna vara med! :D min motivering,

jag vill gärna vinna för att jag har ett skal och det har blivit jätterepigt :( och jag har nt råd med att köpa några nya, vi har heller inga affärer här som det finns iphone skal i, :oo så det skulle vara fantastiskt att vinna här!! ^^

har oxå länkat här, www.prinsesc.blogg.se/tavlingar ! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: