The yellow flowers - self portrait

Model: Jag , Foto: Jag

Wihooo , Nu va sista skoldagen avklarad :) Nu har jag bara skolavslutning kvar , sen är det sommarlov för mig!! Nu när jag har all tid i världen så passade jag på att fota lite självporträtt ;) Ville få in lite sommarkänsla i bilderna.. Tycker dock inte att jag lyckades så bra , men fina vart dom iallafall! :) Nu ska jag bara slappa framför datorn , kanske dra ut och fota? Njaa.. Gosh vad jag älskar sommaren! Ha en fortsatt din dag , kram! ♥
Postat av: li - hobbyfotograf

älskar bilderna! sjukt fina!

Postat av: MELLIIEE

sjukt fina bilder!

Postat av: Frida

Kan du rösta på mig här?

http://juliiialarsson.blogg.se/2011/june/fototavlingen-bilderna.html#comment

nummer 6 :D

Postat av: NRphotos

Härliga bilder!

är det riktiga blommor? :)

Postat av: li - hobbyfotograf

sv: hehe, nae som tur är! ;) men skulle gärna vilja sluta imorgon också ;)



btw.. älskardin header. hur tar du dina headerbilder? ber du en kompis ta kort med en annan kamera eller hur gör du? :)



kram ♥

Postat av: Frida- En fotoblogg

jättefina bilder :)

Postat av: Rebecca!

fina bilderna blev! Skönt med sista skoldagen :D Sommaren är ju här nu! Ha en toppendag i värmen! Kram på dig :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

jättefina bilder!

Postat av: li - hobbyfotograf

sv: okej, den är jättecool! :)



kram!

Postat av: alexandra

sv; låter roligt fast det kanske inte är så stor grej :))

Postat av: ADRIANA [anaphoto.webblogg.se]

sv: fiiina bilder :)

Postat av: Emma

Härliga bilder!

Postat av: Towe

Ursnygga bilder! :)

Postat av: Nell&Eme

Fint!:)

Postat av: Tove

jättefina bilder! :)

Postat av: Annas glada fotoblogg

De här två bilderna på dig är ju helt makalöst vackra!! Väldigt poetiska!

Postat av: Pia

Bilderna är helt otroligt fina! Jag tycker verkligen att de sprider en sommarkänsla runt sig :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: