spontan fotografering - Inca del 3

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Inca CameraEquipment: Nikon d3000 / nikkor 50mm f 1.8
Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Fina bilder, gillar skärpedjupet!

Postat av: Towe

snygga! :)

Postat av: filippa

Jätte fina bilder! (:



Ditt objektiv 50mm 1.8, hur mycket kostade det? Och skulle du rekommendera det? Jag har funderat på om jag ska köpa det eller 50mm 1.4, är det stor skillnad?



Förlåt om jag frågar mycket! ;)

Postat av: C - photography

Åh jag gillar verkligen porträttbilder tagna uppiffrån, fint !

Förresten...

nu är det slutrushen i min lilla fototävling som gäller.. samla nu ihop så mycket röster du orkar och kan.. det är skapligt jämnt och jag lovar att varje röst spelar roll.

Peppa, peppa & lycka till !

Kram

Postat av: e

fina bilder anna <3

Postat av: EN TJEJ MED STORA FOTOGRAFDRÖMMAR

Härliga bilder.

Postat av: matilda :)

åh, din blogg är så fin! Och skitfina bilder du tar :))

Postat av: Emma

Otroligt fina bilder ;D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: