Sommarkväll




Gud vad jag har saknat dessa mysiga sommarkvällar , jäklar vad mysigt det var alltså ;) Tog nyss en cykeltur i solnedgången och fotade lite.. så fick jag ett samtal medans jag var ute , så jag satt på bryggan runt 2 timmar. Jäklar , jag hade nästan glömt bort hur jäkla härligt det är! :) Tog även några nya favorit bilder som jag dock måste vänta med att visa , dom kommer komma upp i några tidstinställda inlägg när jag är bort nästa vecka. Nu ska jag fortsätta redigera lite bilder.. Sen ska jag sätta på någon bra film , ha en fin sommarkväll kära läsare! ♥
Postat av: Julia Hörnfeldt

Skulle du kunna visa hur du redigerar dina bilder ? =)

Postat av: Rebecca

älskar den sista bilden!

sv; tack snälla :) Kram på dig :)

Postat av: li - hobbyfotograf

åh vilka fina bilder! du är verkligen begåvad! :)

Postat av: Emma Ålström

GUUUD SÅ VACKER BLOGG ! ;O Älskar dina bilder :D

Postat av: Emma

Jättevackra bilder! :)

Postat av: Emma Ålström

vad har du för objektiv?

Vad har du för kamera nikon ..... ?

Postat av: Anna

Hej, ditt nya objektiv skulle du kunna berätta lite mer om de typ hur mycke de kosta och hur de fungerar, om det är bra? Ska nämligen köpa mig ett objektiv snart :D Din blogg är bäst!

Postat av: Amanda L

vad fina bilder :D!

Postat av: natalie [foto]

gud vilka fina bilder! älskar din header också :)



det skulle vara jättesnällt av dig om du ville rösta på min bild (nr 6) och hjälpa mig vinna ett stativ som jag verkligen vill ha och behöver :) Om du vill rösta så gör du det här http://joonnas.beldo.se/entry/18267#comment. glöm inte e-mail eller bloggadress annars är inte rösten giltig!

Ha en bra dag, kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: