smyckesprinsessan.se

Kolla vad som trillade ner i min brevlåda idag , två fina halsband från smyckeprinsessan.se (länk). HÄR hittar du halsbandet med pärlan , Och HÄR hittar du halsbandet med korset. Kolla in deras hemsida , de har jätte mycket fina smycken där. Jag kommer även att ha en tävling med dem snart , där ni har chansen att vinna ett av deras fina smycken , Håll utkik!
Postat av: Mikaela

hej , kan du hjälpa mig med bloggdesignen skulle vara skitsnällt <3 :)

hör av dig! :D

Postat av: Mikaela

hej , kan du hjälpa mig med bloggdesignen skulle vara skitsnällt <3 :)

hör av dig! :D

Postat av: Mikaela

hej , kan du hjälpa mig med bloggdesignen skulle vara skitsnällt <3 :)

hör av dig! :D

Postat av: Mikaela

hej , kan du hjälpa mig med bloggdesignen skulle vara skitsnällt <3 :)

hör av dig! :D

Postat av: Ingrid

Vilka fina! :)

Postat av: Millah

Hejsan:) Jo då fått hem flera gånger pengar därifrån, så det fungerar=) Kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: