Önskeinlägg - Före&Efter

Curves & Sharpen.
Curvers , Grandit Map & Sharpen.
Curvers & Sharpen.
Curvers ,  Grandit Map & Sharpen.
Curves & Sharpen.
Jag har fått in några önskning om att jag ska lägga upp lite Före&Efter bilder. Så här är några nytagna bilder som jag redigerat som jag brukar göra med dom flesta bilderna här. Men som ni ser så redigerar jag inte sådär super mycket oftas.. Lägger bara på Curves och sharpen. Har även gjort en video där jag visar hur jag har lagt på Curvres , Grandit Map & Sharpen. Dock så vet jag inte om ni ser nånting eftersom konstigt nog blir alla mina videosar jätte dålig kvalite på youtube.. Men hoppas ni ser iallafall! :)

Jag kommer lägga upp några såna här inlägg lite då och då. Jag hittar oftas ny sätt hela tiden att redigera bilder i photoshop..
Testa er fram! :)
Postat av: MELLIIEE

vilket ps använder du? :)

Postat av: Emma

bra tips! :)

Postat av: Tove

sv - samma här :)



hoppas att du har haft en bra dag! kram

Postat av: Elin

sv; Hej!

Jättefin blogg, och vilka härliga bilder! Har också marsvin, vad heter dina? :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: