NY DESIGN


Äntligen är den klar! :) Den är helt ny från gruden (nästan) , Det kommer se konstigt ut i arkivet med bilderna eftersom jag har förminskat bredden på min blogg nu :) Jag tycker dock att det är nånting som saknas.. men jag kan inte komma på vad just nu ;) Kommer säkert byta ut lite små saker i framtiden. Men nu vill jag självklart veta vad ni tycker? :) Tryck F5 om ni inte kan se den!

EDIT: Jag bytte bakrund till grått istället.
Postat av: elin

super snygg :)

Postat av: J U L I A

Jätte fin design!



Hur lägger man in bilder i menyn? Skulle vara jätte snällt om du kunde visa/hjälpa mig med det! :D

Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

den vart superfin! :)

Postat av: Melanie

supersnygg!



dock funkar inte twitter/facebook/2010-års arkiv som länkar. Alltså det går inte att klicka på dom ;(

Postat av: wilma

sjukt snygg! :o

Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Din nya design är superfin :)!



Jag är med i en fototävling och det skulle betyda otroligt mycket och vara jättesnällt om du ville lägga en röst på mig här:



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=88



Hoppas du får en fin onsdag idag :)!

Postat av: wilma

Det blev skitsnyggt! :D

Postat av: Yrlaa

Jättefin! Men ett tips är att satsa på mer småmönstrad bakgrund ;)

Postat av: Ingrid

Fin! Jättefin bild på dig i headern! :D

Postat av: li - hobbyfotograf

superfint!

headern är jättefin! :)

Postat av: Anonym

den blev jätte fin men dock så blev bloggen väldigt mycket åt vänster :/

Postat av: ADRIANA [anaphoto.webblogg.se]

Snyggt!:)

Postat av: matilda :)

jättesnyggt!! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: