NU ÄR JAG HEMMA!

Hej på er! Nu har jag precis kommit hem :D Många som undrade vart i värmland vi har varit , vi har varit i töcksfors :) Veckan har jag som sagt spenderat med min fina vän inca och ska jag vara helt ärlig så har den varit bäst! Super grym , en vecka fylld med mys , shopping , killspaning , skratt och massor av annat roligt! ;) Jag längtar redan tillbaks till nästa gång vi ska åka dit igen :) Och så har jag super mycket bilder från resan.. kommer ta ett bra tag att redigera & ladda upp alla , Kommer komma upp några bildinlägg lite då & då med bilder från veckan ;) Hoppas ni hade en fin vecka och framför allt en fin midsommar.. Vi hörs snart igen! Kram
Postat av: Ellen

Kan inte du skriva vad du har för objektiv på bilderna? :)<3

Postat av: Rebecka [FOTO]

Jag älskar den tredje bilden! :P

Postat av: Anonym

hej:)



hjälp mig att vinna fototävlingen

gå in på länken och rösta på nummer 11

http://ebbakvarme.blogg.se/2011/june/bidragen-till-foto-tavlingen.html#comment



Postat av: KAROOFOTO -

härligt ställe :)

Postat av: photosbydavid.blogg.se

Kan du göra mig en tjänst?

Att rösta på mitt bidrag här:



http://lovelycajsa.blogg.se/2011/june/finalisterna-i-fototavlingen.html?_tmp=49f6c6c8f2c4059e45f2d6b05a07c6a02a2d143c



jag är nummer 5 och länkar alla som röstar :)

Postat av: Jenny Sjöberg

Hej! För ett tag sedan hade du en tävling där du lottade ut en valfri klänning... Jag undrar om den tävlingen är avgjord?

Postat av: Matilda

Min stuga ligger 20minuter därifrån ;)

Postat av: Hehe, mee again

Ja.. Hey igen.. Ser nu att du har en ny header.. Och jag undrar vem som tagit den bilden?.. Och.. Kan du inte visa hur du redigerar dina headers? För det blir alltid så fint ljus på dom osv.. De blir på något sätt alltid så "extra" fina<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: