Jordgubbar med grädde

Typisk sommarsak för mig är ju att äta färska jordgubbar , det är så himla gott ju! =) Har bara tagit det lungt i skolan och ska göra samma nu.. Ska sätta mig ute i solen med lite musik i öronen , Inte sitter ni inne nu va? ;) Hehe.. Imorgon ska jag även iväg på klassresa eller ah , ska iväg med klassen och bada hela dagen! :) vi hörs , kram
Postat av: Emma

Mums vad gott! Åt det idag :)

Postat av: Olivia Ljungberg

oj vad gott!

Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

Åh vad gott med jordgubbar! :)

Postat av: Johanna

Åå så gott med jordgubbar, föredrar dock med vaniljglass!

Postat av: hanna ♥

härlig blogg! gjort idag hittills? :)

anmäl dig gärna till dagens blogg åxå, kan vinna en länkning i min meny! :)

Postat av: Viktoria - Foto & Böcker

Nu blev jag lite sugen. ^^

Postat av: Lina ♥ [minradio.blogg.se]

Men åhhh mums ge mig!

Postat av: Madde

Åh, jordgubbar är så gott:)

Postat av: alexandra | fotoblogg

mumms!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: