Iphone 4 eller experia arc?

Hm.. Känns som att det är dags med en ny mobil för mig nu , Men jag har ingen aning om vilken av dessa? Iphone 4 vit eller en experia arc silvrig? Jag föll på direkten för den vita iphonen men ändå så har jag alltid velat ha en experia arc.. Hm.. jäklar vad svårt , jag vet att iphonen har mycket flera funktioner och så , men kommer jag ha användning för dom? Åhh... snälla hjälp mig!!
Postat av: wilma

jag har en xperia x8, men ska byta till x10 mini pro, själv tkr jag att xperia'n är bra, men jag skulle nog hellre tagit iphone 4 :)

Postat av: Evelina

DEN VITA IPHONEN! ;D

Postat av: Evelina

Sv; Nej men jag vill så gärna ha!

Den är as snygg och verkar jätte bra :D

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

xperia! :)

Postat av: Jonna - foto,stil & vardag }

Iphone 4! :D

Du kan gärna köpa en till mig också om du vill!

Postat av: e e m m a f o t o [fotoblogg]

iphone läätt, har den o den är grym! :)

Postat av: my

om du väljer experia så har du den du velat ha länge, men å andra sidan om dom är lika bra fast iphone har mer funktioner så skulle jag valt den! för sen kanske du ändå vill ha en iphone för den har den funktionen!

Postat av: Anna

Iphone 4 :D

Postat av: tyra

iphone 4 :)!

Postat av: johanna

iphooooooneeee!!!!

Postat av: Sandra

Själv skulle jag nog tagit Iphonen.

Men du, förresten! Ska du inte avslöja vinnaren

av fingerklockan?

Postat av: alexandra

iphone, tänk på alla apar man kan ha nu menar jag inte spel och sånt utan roliga grejer ;)

Postat av: EllenOtendal

Min syster har en Iphone 4 och hon totalälskar den! Även om den är lite större är den sjukt smidig och jag är lagom avundsjuk. Alla mina vänner osm har Xperia har fått lämna in den jättemånga gånger för att den inte funkar osv. Jag lägger iaf min röst på Iphone! :)

Postat av: emma'

Iphone 4 :)

Postat av: FILIPPA - fotoblogg

Iphonen ;) :)

Postat av: li - hobbyfotograf

iPhone ofc! ;)

Postat av: Emma

iphone 4 :D

Postat av: Rebecca

iPhonen helt klart!! Jag har en iPhone 4 i svart och i love it!

Postat av: Anonym

*Xperia

*Direkten

*Ändå



haha, sorry (A)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: