Frågor & svar

Vilken filmkamera är det du filmar alla dina video klipp med? :D Älskar din blogg btw!
Tusen tack! Jag filmar med min gamla kamera olympus , som inte går att köpa längre :p


Jag visste inte riktigt var jag skull skulle fråga det här, men vad är det för kamera som fotar dig på headern? Jag undrar eftersom du håller i din kamera?..
Jag fotar med min egna kamera i en spegel! Kolla in detta videoklipp som jag har gjort om det =)


Vad gillar du mest att fota? Natur , porträtt , djur osv.. Du är grym på att fota tjejen! :)
Tack tack! :) Jag gillar mest att fota porträtt! :)


Några av mina senaste porträtt bilder.

Hoppas ni fick era svar på frågorna , kram! :)
Postat av: johanna

har veckans blogg just nu, skulle vara kul om du var med :)

http://johhanna.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-veckans-blogg-vecka-24-an.html#comment

Postat av: Hobbyfotografen Filippa

Hej!



Vad heter ditt motljusskydd och var har du köpt det? :) Funderar på att köpa ett och jag har en nikon d3100 och den kameran är ju nästan likadan som din d3000 :)

Svara gärna i en kommentar i min blogg :)

Kram!

Postat av: Eriica (baaraeriica.blogg.se.se <3

hejj, jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på mitt bidrag i nelly.com tävlingen

det tar max 30 sekunder!

dock gick det itne aytt klista in länken i din blogg men om du kolla i min så står det där!:)



om du röstar så kommentera att du gjort det i min blogg så får u länk, alla som röstar får länk!



kram



(ber om ursäckt om du inte gillar sånna här kommentarer)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: