Fotorunda

Tog precis en liten fotorunda med cykeln , Filmade också.. Så jag satte ihop en liten video av det =) Dock så blir det extremt dålig kvalite när jag laddar upp videon.. Känner att det är dags att skaffa mig en bättre film kamera , några tips på vilken? Gärna någon liten och smidig som jag kan ta med mig över allt. Tycker bara det blir roligare och roligare och filma och klippa ihop film.. Ska försöka göra det oftare nu! :) Enjoy!
Postat av: li - hobbyfotograf

jättekul med en video! :)

Postat av: NINA [justbynina.blogg.se]

Jag skulle tipsa dig om;



Kodak Zx1

Den är lätt och smidig, stöt-tålig och till hyfsat bra pris! :)

+Den kan filma i HD60, HD, VGA & ta bilder, inte den bästa kváliten, men det är ju iallafall något!



Kram <3

Postat av: Hanna

Vart klipper du ihop dina videos? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: