Fotojobb

Jag fick precis ett samtal om en fråga om jag ville ställa upp på ett fotojobb , Detta är första gången jag fotar en "främling". Är lite nervös , men det kommer nog att gå bra! :) Ska även fråga om jag får lägga upp någon bild här på bloggen , så att ni kan få se ;) Nu måste jag ladda kamerabatteriet och rensa minnet , ha en fin kväll! Pussar
Postat av: Towe

Va roligt ! Hoppas det går bra :)

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

Kul! och lycka till! :) ska själv lite senare i sommar fotografera 2 konfirmationsgrupper, har aldrig fotat nåt liknande tidigare. Så gissa om jag är nervös, tänk om allt failar :s

Postat av: alexandra | fotoblogg

ååh så roligt vad/vem ska du fota? :)

lycka till!

Postat av: e e m m a f o t o [fotoblogg]

så roligt! :)

Postat av: En blogg om Kevin

Va roligt, det kommer gå jättebra ! :D

Postat av: ALICE - Fotoblogg

Nu har jag en tävling, där du kan vinna ett urgulligt halsband från smyckesprinsessan.se. Klicka på länken för mer info! :)

http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/june/vinn-ett-halsband-fran-smyckesprinsessanse.html

Postat av: jossan

Fyfan vaa bra du är Anna - folk ringer och ställer sig på kö för att bli fottad av dig! ;)<3

Go Anna, go go - Anna!!! :D

:P

(heeheh är lite speedad) <3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: