Favorit?


Här är några bilder som jag fotat 2011 , vilken är eran favorit? :)

BTW; Detta är mitt sista tidsinställda inlägg , kommer hem i morgon! ;)
Postat av: MELLIIEE

jag tror nog att jag gillar 4:an bäst, men det var svårt att välja! :)

Postat av: Sofie

tycker om 2:an! :D

Postat av: LINN - foto, mode, vardag

2:an och 4:an är mina favoriter! :D

Postat av: Evelina

Jag gillar 3,4 & 6:an mest ! :)

Postat av: photosbydavid.blogg.se

2,4,6,8 :)

Postat av: Rebecca!

4an och 8an! :D

Postat av: Maggie

NUMMER 2

Postat av: EMILIA - foto

2:)

Postat av: carrojohan

nummer 8 :)

Postat av: :

bild 2 :)

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Nummer 2, den är ju bara för härlig!

Postat av: Linneas vardag

Helt klart 5:an! :)

Postat av: Diana

Har frågestund på bloggen! Alla som ställer en eller fler frågor blir länkade!

Kram

Postat av: Filippa [hobbyfotograf]

nr 2 och 9 (: Men alla var jättefina!

Postat av: Yrlaa

Nummer fyra :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

tvåan och fyran är nog favoriterna, men alla var riktigt fina!

Postat av: :

nummer 2 :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Tack så JÄTTEMYCKET!



Ps. Är ett jättestort fan. Går in på din blogg varje dag (när jag kan) Ds.



Kram

Postat av: Amanda » Min fotoblogg

fin blogg! <3

Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Toppen! Tack så mycket för hjälpen! :P



Kram

Postat av: Stina Nilsson

Nummer 4 helt klart!

Postat av: Igeland

4:an gillar jag bäst! :D

Postat av: annie

hmm... svårt att välja .... men en favvo..... nummer 4 :D

Postat av: Maja J (photobytekla)

Hmm... Alla är fina men jag tycker nog 2:an eller 4:an!:D

Postat av: MatildaWallin

Bild nr 7. är min favorit bild! :)

Postat av: InesLmusic

4:an & 8:an :D

Postat av: Filippa

Jag tycker om 2:an! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: