Done

HejHej , allt bra med er? :) Har precis kommit hem från "Fotojobbet" som jag hade idag , det gick supersnabbt. Skulle fota en Tjej utanför något hus till en tidning som våran Kommun har , Det vart jätte bra! :) Va ju även på ett bad med klassen idag , otur med vädret hade vi ju.. Men det var mysigt endå! ;) Imorgon är det min sista skoldag och då ska vi bara rensa ur skåpen och så. Sen är det skolavslutning på Fredag! :D SOMMARLOOOOOV! Wiho , Nu ska jag få i mig lite mat.. Hörs senare , kram!
Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

vissa har haft sommarlov redan en v. snart ;)

Postat av: hanna ♥

varsegod! :D

Postat av: Madde

Havet är ju så underbart vackert och rofyllt:) Härliga bilder

Postat av: li - hobbyfotograf

fubb! jag slutar på onsdag nästa vecka... ;)

Postat av: Emma

Jag får sommarlov den 15 juni :/




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: