Blue flowers in the sun




Photographs&Editing: Annis (ME) CameraEquipment: Nikon d3000 / nikkor 50mm

Dessa var mina favorit bilder av dom som jag tog i torsdag.. Vad tycker ni? :)
Postat av: malinhe

åh, vilken fin blogg du har :)

Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

jättesnyggt! gillar din nya design också! :D

Postat av: Jessie

jättefina :D

Postat av: filippa

Grymt fina! :D

Postat av: Annas glada fotoblogg

Jättesöta! Klara och skarpa. Me like :) Jag har fotat skitmycket blommor nu den senaste tiden, jag jobbar för att försöka få in alla i min blogg :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

jättefina!

Postat av: cajsa tapper - fotoblogg

Gud vad fina bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: