Bildspel

Hittade precis ett program som heter Stupefix , där man kan sätta ihop bilder till en video! :) Så jag satte ihop ett litet bildspel med bilder från det nya objektivet (Nikkor 50mm) Kul grej tycker jag! Det tar bara några minuter att sätta ihop det! :) Låter heter Fly med Nicki Minaj & Rihanna. Nu ska jag käka lite frulle , ha en fin dag ♥
Postat av: Sofie

superfint! :)

Postat av: jag

har inca blogg ? :)

Postat av: PHOTOBYMADELEINE -

Sv: Åh, tack ska du ha :)

Riktigt fin video tycker jag!

Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Nu finns det rätta svaret och vinnaren uppe på min blogg :)

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Snyggt!

Postat av: Rebecca

fint det blev!

Ha en grym dag ! Kram

Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Jättefin video! Vad är det för musik?? tacksam för svar :D

Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Såg inte att du skrivit det, sorry. Hoppas du får en fin dag!: )

Postat av: JENNIFERFOTON

Riktigt fin video! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: