Bilderna från fotorundan

Några av dom har ni redan sett i videon under :) Fåren är så söta ju ;) Hehe.. Förresten , tack för hjälpen med telefon valen! Det blir nog trots allt en Vit Iphone 4 :) Fast dock köper jag den efter jag har kommit hem från värmland , Har jag berättat att jag och min Kompis ska åka iväg till Värmland nästa vecka? Stannar där hela veckan.. Återkommer mera om det senare! Nu början molna dra sig över himlen och regnet är på väg ser det ut som , så jag ska krypa ner under en filt framför en bra film! :) Ha en fortsatt fin dag , kram
Postat av: PHOTOBYMADELEINE -

Åh gud vilken fin blogg! :)

Postat av: Emma

Du fotar med en Nikon D3000 va?

Jag vet inte vilken jag ska köpa; Nikon D3000 eller Canon Eos 1000D. Help?

Postat av: Nell&Eme

Härligt:)

Postat av: alexandra | fotoblogg

fina och den första är bara fööör söt :D

Postat av: Juliette l Fotoblogg

Har du gjort "ikonerna" i din meny själv eller har du hittat dem på internet? :)

Postat av: Olivia

Vad kula att du ska köpa en iPhone 4! Skulle jättejärna vilja he en sådan, men jag har inte råd och jag skulle aldrig någonsin få en av mina föräldrar... Skule inte du kunna skriva om vad du tycker om den??



Kram Olivia

Postat av: Olivia

Hur gör du för att få igång alla tävlingar med olika företag??

Vill också ha lite tävlingar, men vet inte hur jag ska göra... Några tips??

Postat av: natalie [foto]

jättefin blogg med fina bilder! :)

Postat av: JE ögonblick & känsla

Härliga bilder :)

Postat av: alinas foto

den översta bilden är jättebra :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: