sveriges huvudstad - Jag är hemma.

Hej på er , Nu har jag precis kommit hem från stockholm.. Vi spenderade två dagar inne i stockholm city och de andra två dagarna i sommar stugan! :) Har även varit och sett den nya Harry Potter filmen :) Jag har jätte mycket nya bilder från båda ställerna , vet knappt vart jag ska börja ;) Ska lägga ner all min tid ikväll åt bloggen och bilder m.m , för i morgon drar jag iväg IGEN i två veckor.. Full rulle här , men jag ska försöka ordna något roligare än tråkiga tidsinställda inlägg. Pussar

BTW; Jag har blivit kär i denna effekt jag har haft på de senaste bilderna , vad tycker ni om den? ;)
Postat av: Moa

Va gärna med och tävla om att bli dagens blogg :D

Postat av: Rebecka [FOTO]

sv: Hehe, varsågod ;)



Visst var Harry Potter bra?!

Postat av: Svensksmultron

Varje gang jag besöker Stockholm, känner jag mig som hemma :) iLike Stockholm!

Postat av: PWPHOTO

Gud vad fina bilder! Jag älskar ljuset på den första! :)



kram!

Postat av: Anonym

vad heter effekten och vilket program redigerar du i?

btw älskar din blogg ! :)

Postat av: julia

åh vad fina bilder!

Gillar den översta mest :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: