Stockholm , jag är din

Som ni säkert vet så har jag spenderat väldigt mycket tid i stockholm denna sommar , underbart! Jag älskar verkligen stockholm. Varje gång jag kommer dit så känner jag mig verkligen som hemma , Så jäkla skönt att ha en pappa som bor där ;) Då kan jag liksom åka upp dit när som helst! Staden i mitt hjärta , Stockholm jag är din! Bilderna är tagna när Cicci och jag  var på väg till skansen! Har ni någon favorit stad? ;)


Postat av: Rebecca!

gillar också sthlm! :) min pappi bor också där ;D

ha en fin dag ! Kram :)

Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

Göteborg (<3) är min favoritstad :'D

Postat av: Moa

Sv: Okej, tack! :D

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Älskar Stockholm & Göteborg! :D

Postat av: julia

Hej jag har mejlat dig :) kolla in det snälla :) kram! :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

tror stockholm har stulit ganska mångas hjärtan, iallafall mitt :)

Postat av: Dressageponys

super härlig blogg! :D

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

åh jag skall ti sthlm 12 augusti, längtaar! har inte varit på många år :D vilka är de bästa butikerna i och kring gallerian (köpcentret) om du vet?;D

Postat av: Anonym

gud vad fin blogg du har ^^

Postat av: Mikaela

gud vad fin blogg du har ^^

Postat av: jag :D

håller med om att stockholm är sveriges bästa stad :D känner precis som du , som hemma ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: