Sommarstugan del 2 - grillkväll


Vi grillade som sagt på kvällen , jätte mysigt med godmat och levaned ljus :) Har ni haft någon sån här extra mysig sommar kväll än? ;) Förresten , jätte kul att jag fått så många nya läsare , Ni är varmt välkommna kan jag säga er! Ha en fin dag , pussar ♥
Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

fina bilder! vad använde du för objektiv? :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

mysiga bilder!

Postat av: Emilia - 10 årig fotograf

Hej!

Vill du vara med i min tävling där man kan vinna en masacara och en ansiktsmask? :)



http://bymillan.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-en-ansiktsmask-och-en-mascara.html#comment

Postat av: Ladymuffin

så gott!

Ha en fin kväll! KRAM

Postat av: NRphotos

mysigt! härliga bilder :)

Postat av: Emma

Vilka fina bilder! Ha en fin dag du också :-D

Postat av: sonia

lite roligt att jag såg dina vackra bilder på maten och min pappa grillar utanför mitt rum ^^



btw. Tack så himla mycket för kommentaren, det värmer! Du kanske vill följa mig via bloglovin? Jag kan följa dig med :)

Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

ursäkta för sent svar! Men bilderna är tagna med mitt 50mm f/1.4 ;)

Postat av: Jennifer

fina bilder :)

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Jättefina bilder! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: