Sommarstugan del 1

- Min lillebror är sötast ♥

Här är bara några av alla bilder jag tog i sommarstugan :) Har haft det jätte mysigt där. Såna där typiska sommarkvällar med familjen med grill och massor av prat & skratt! Min lillebror är allt en riktigt komiker , så jäkla skön alltså ;) haha.. Så ville han verkligen lära sig fota med min systemkamera , han tycker det är jätte kul verkligen! ;) Kommer komma lite mera bilder från sommarstugan lite senare! :) Vad har ni haft för er de senaste dagarna jag vart borta? :) Pussar
Postat av: Moa

Hej, jättefin blogg! :D Vad gör du? :)

Postat av: Emilia - 10 årig fotograf

Tack så hemskt mycket!!



Jag har skickat i väg mejlet nu, och om det blir någon fel, så bara skriv en kommentar då ! :)

Tack för att jag vann!

Postat av: josefin

Gud va söt din lillebror är! Trodde dock först att han var en tjej haha :)

Postat av: Bella

oj damn, vattenmelonen såg inte helt fel ut! :D följa varandra via bloglovin? säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter :D

Postat av: bella

- ja har lagt till dej också nu :D

Postat av: Svensksmultron

Nämen Vana Tallinn? Varifran kommer den flaskan? Det är faktiskt ju helt estnisk :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: