Malmamarken

Någon av er som vet vad malmamarken är? Det är en stor marknad/tivoli i malmköping där även kändisar uppträder. Det börjar på fredag och slutar på söndag , jag och cicci kommer vara där! Jay smith ska bl.a uppträda :) Om någon av er ska dit , så är det bara att komma fram om ni ser mig ;) Hehe.. Jag kommer förmådligen inte blogga något under helgen , så nu vet ni varför! Ha en fin helg , pussar - tidinställt inlägg.
Postat av: Jessie

fina bilder :)

Postat av: EMMA

Jättefina bilder :)

Postat av: Linn C

Hej kolla in min bloppis! Säljer massa fina kläder. Ta er en titt och se om ni hittar något ni gillar!

Postat av: Emma

sv; Ja nu synns det!

Tack :)

Postat av: Maja | Photography

Sv: Varsegid ;)

Postat av: Tess

Härliga bilder! :) Kram

Postat av: Sissi

härliga bilder :)

Postat av: Malva (mkdn.blogg.se)

Vilken fin blogg och design du har!! :)

Postat av: Malva (mkdn.blogg.se)

- Så lite så... ;)

Postat av: KARIN ♡

fina bilder!

allt bra med dig? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: