Los angeles

Denna tröja köpte jag också i värmland inne på bikbok för 99 kr tror jag det va :) Inca och jag köpte lika dana tröjor eftersom vi båda älskar Los Angeles , så tröjan passade bra in ;) Det som står högst upp på önskelistan just nu är en resa till Los Angeles , jag fyller ju trots allt snart år ;) haha.. Om ni fick åka vart ni ville , vart skulle det bli då? :)
Postat av: photosbydavid - p h o t o g r a p h y

Jag skulle vilja åka till London , New York & Los Angeles. :)

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

jorden runt, haha :D

Postat av: ellen ♥

Hur lärde du dig att göra bloggdesigner ?

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

florida!

Postat av: ellen ♥

har frågat dig många saker nu, kan inte du skaffa blogresponse så man kan fråga dig enkelt? :)

Postat av: Sanna

Jag vill också till LA! :)

Men eftersom pappa ska till Las Vegas snart så kommer det ta typ 2 år innan jag får åka till LA... :(

Postat av: MAGGiE

New York!

Postat av: ebba

New York, men Los Angeles är också en fin stad!

men helst new york, ha det bra! :D

Postat av: ADRIANA [anaphoto.webblogg.se]

snyyyggt :D

Postat av: Anonym

SNÄLLA JAG HAR SÖKT ÖVERALLT! kaaan inte du hjälpa mig om hur man gör bildlänkar i headern eller bilder som går utanför menyn? Snälla, rara söta underbara! Om du är en ängel och kan hjälpa mig, så kan du mejla [email protected], tusentack isf, kram!

Postat av: Felicia -MYFELLAAN-

fin blogg ! :)

Postat av: Maja

Jag skulle vilja åka till U.S.A!! New York, Miami:)

Men även Thailand står långt upp på listan!!

Postat av: Jessie

snygg tröja :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: