lite nytt i designen

Jag vet att det var väldigt många av er som gillade min gamla header väldigt mycket. Men jag tycker att Ljuset och färgerna inte passar in på min blogg , känns inte som min stil riktigt. Tycker att lite mera kontrast och mörkare färger passar in mera :) Så jag ändrade lite små saker i designen nu :) Så vill jag självklart veta vad ni tycker? ;) Tryck F5 om du inte kan se!
Postat av: l e l l e s f o t o

Superfin, du är så himla söt! Älskar bilden på dig i headern. Kramar ♥

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Mycket bättre! Den gamla var alldeles för lik en av tinkerbellas gamla :)

SUPERFIN!

Postat av: PHOTOBYMADELEINE -

Jäääättefin design! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: