inca del 5

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Inca CameraEquipment: Nikon d3000 / nikkor 50mm
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Så fina biilder du tar! :)

Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

både dina bilder och Inca är underbart fina! :)

Postat av: Dianaa - my mom had long suspected I was gay!

fina bilder :) ha en bra dag!

Postat av: Princess<3

Svar; vsg!

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Svar: Hehe, maybe! :D

Postat av: Eriica (baaraeriica.blogg.se.se <3

fin blogg! :)

Postat av: josefin

allt bra med dej? :)

Postat av: josefin

sv: Det är bra :) gör du?

Postat av: photograph!

det är toppen :)

Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

fina, gillar den första bilden! :D

Postat av: Fanny

sv; åh men tack du :D

Postat av: Victoria Eklund

Hejsan! Jag tänkte bara meddela att jag ska avsluta "budgivningen" på den svarta digitalkameran. Om du fortfarande är intresserad klicka isåfall på denna länk: http://victoriaeklund.blogg.se/2011/july/utkast-juli-12-2011.html#comment



om du kollar in din melj också så ska jag skicka en bild nu, hade lite svårt att hitta något som är tagen med den eftersom jag knappt använt den, hehe:)

Postat av: Towe

Fina bilder! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: