I'm Into You




Några bilder jag tagit under dagarna. Cicci och jag har haft en grym vecka alltså , Idag drar jag ennu en gång till pappas sommarstuga för att fira hans födelsedag , Och stannar tills söndag. Då åker jag tillbaka till Cicci igen :) Jag vet att uppdateringen inte är den bästa , Men va fan det är ju sommar :) Ta vara på tiden , pussar

Postat av: lovisa [foto & vardag]

Fina bilder! :)

Postat av: Nelly&Emelie

Fin bild på katten!:)

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling i samarbete med Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D kram!

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Fin blogg! (:

Postat av: Jen

Jätte jätte fina bilder :)

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

jättefina bilder :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: