Åker till cicci nu

Ni som följt min blogg ett tag nu borde vid det här laget verkligen veta vem Cicci är , För er som inte vet är det min barndomsvän sedan länge tillbaka. Jag spenderar väldigt mycket tid hos henne och hon hos mig , så nu är det dags att dra iväg igen! :) Så ennu en gång säger jag.. Nu åkeeeeeeeeeer jag! Jag kommer blogga lite från Cicci och så kommer det komma lite tidsinställda inlägg. Ha en fortsatt fin dag kära läsare , pussar ;)
Postat av: MPIC [mpic.blogg.se] - foto & vardag

jättefin bild! :'D

Postat av: ellenotendal

Jag har en tävling just nu, du kan vinna riktigt fina priser från smyckesprinsessan.se, med swarovskikristaller bland annat, det är tar bara en halv minut att delta! Lycka till!

Postat av: lovisa [foto & vardag]

sv; tack ! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: