to dark

Jag hatar när jag slutar så sent så det blir mörkt , Då jag inte kan bjuda på några nya bilder.. Dessa bilder var det enda jag kunde ta just nu , ingen höjdare exakt ;) Min fina vän Inca ska sova över hos mig idag , vi måste spendera hela kvällen åt att plugga :( massvis av läxor tills i morgon.. Så vi hörs när vi hörs , pussar
Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

sv: ska snart blogga :)

Postat av: amanda

Den har varit helt okej! :)

Lycka till med plugget!

Om man nu kan säga så, kram!

Postat av: Casowa

Det finns mycket kul man kan göra med en kamera + mörker. (; Allt man behöver göra är att tänka lite ur banorna som man brukar tänka i vanliga fall. ^^

Postat av: Linda

gillar din header :)

Postat av: saba

sv: tack detsamma! :) hur mår du?

Postat av: lovisa

Riktigt snygg blogg!

kram!!

Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Nej, verkligen inte! :)

Postat av: [email protected]

Hahah jaa:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: