SOLNEDGÅNG

Photographs&Editing: Annis (ME)  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300

Postat av: Petra

Solnedgångar ger ett så fint ljus. :)

Postat av: ladymuffin :)

så vackert :D

Postat av: Anonym

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

Fina bilder :)

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

Dina bilder blir inte suddiga alls i din blogg och mina blir suddiga i blogg.se är det ditt objektiv som gör det så eller hur gör du så att bilderna inte blir suddiga i blogg.se?

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

Vad är rätt format då?

Postat av: Matilda

Grymma bilder, har du gjort din design själv? Och så fortsätter jag på Davids kommentar - Hur du kan få dom så fina för mina blir också suddiga? :)

Postat av: f c f o t o [L]

as fin blogg!

allt bra? :)

Postat av: f c f o t o [L]

allt e bra med mig! :D

har du bloglovin'? :)

kkram!

Postat av: Viktorija

Härlig blogg! :)

Kram

Postat av: puckotemma

sjukt fina bilder hörru :)

Postat av: Jenny

riktigt mysiga bilder!! :D

Postat av: Alva

riktigt fina bilder gmn <3333

Postat av: Casowa

Väldigt vackert. ^_^




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: