Nytt fotogalleri

Nu har jag äntligen flyttat över fotogalleriet till ett annat domän namn , Nu mera heter fotogalleriet www.apgalleri.blogg.se Senare i framtiden kommer jag byta ut webbadress mot .se istället , Men nu blir det lättare för er att komma ihåg namnet på Galleriet. Jag har även bytt till en annan design och uppdaterat lite med nya bilder och tagit bort bilder som jag egentligen inte borde ha lagt in från allra första början! haha ;) Så nu kan ni i lung och ro sitta och kolla igen mina bilder , och så kan ni även beställa mina bilder av mig om ni skulle vara intresserade utav att framkalla dom till tavlor. , pussar
Postat av: Natta

Hejsan!

Var med & tävla om att bli dagens blogg!

Du blir länkad från min blogg i 3 dagar!



Anmäl dig här; http://nattaeriksson.blogg.se/2011/january/anmal-dig-till-dagens-blogg.html#comment

Postat av: Natta

sv; okej! kom ihåg reglerna!:)

Postat av: s

Sv: Jaha var det du :)

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

SV: Haha, jo. Bilderna blir lite kul! ;-I)

Postat av: Q E N D R E S A

Ja!! hehe :D

Postat av: Sigrid

sv; Tack. :)

Postat av: Lisen

sv; taack, vad glad jag blir! :D

Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Åh, tack så mycket! :)

Allt bra med dig?

Postat av: Q E N D R E S A

Nix :( har du? :D

Postat av: Louise

SV: Tack så mycket! :)

Postat av: RONJA

Tack! och desamma, fin bild i headern! :)

Postat av: Emma (sysslingarnas)

SV tack så hemskt mycket :)

Postat av: ellenotendal

Kolla gärna in min bloppis! :)

Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack ska du ha! :)

Postat av: matilda

sv: Tack :)

Postat av: Theresia

Vilken fin design du har!

Sv: Tack :)

Postat av: fanny

SV: tack så mycket :)

Postat av: Hillevi

Sv: Tack :)

Måste bara säga att du har en jättefin header! :)

Postat av: J U L I A [JULIAFOTO.blogg.se]

sv. Tack så mycket!

Din med! :)

Postat av: Rebecca

svar: tack så otroligt!

Postat av: felix

sv; tack så mycket!

din oxå :)

Postat av: wilma orr.

SV: Tack så mycket! :)

Postat av: Jennifer - JenniferTheStar.blogg.se

Haha jaa :)

Postat av: Elinore - Fotograf

Svar: Bra val! :D

Postat av: Elin

sv; taaack :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: