Nu är det fredagsmys

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Inca  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300

Ikväll ska jag spendera kvällen med min fina vän inca! Vi ska ta det Lugnt och bara va. I morgon ska jag kanske åka i väg till Mariefred och kolla innebandy match , fast inte säker att det blir av! ;) Men jag tycker verkligen att min blogg är den tråkigaste som finns just nu.. inga nya bilder att bjuda på och inget nytt att skriva.. Gah , ni måste verkligen hjälpa mig med ider , vad ni vill se mera av..Och så tycker jag att min nya design inte riktigt passar in på min blogg , inte riktigt min stil , Eller vad tycker ni? :P Jag hoppas iallafall att ni får en mysig fredagskväll , pussar
Postat av: Ellenotendal

Mer av din stil!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: